Sådan virker HallMonitor

Gennem automatisk aktivitetsregistrering og dataopsamling skaber HallMonitor grundlaget for optimering, besparelser og adfærdsregulering af jeres faciliteter.

Sensorer sættes op på jeres faciliteter

I får grundig vejledning i jeres dækningsbehov, sensornes ideelle placering og opsætning.

Overskuelig platform viser jeres data

I kan altid nemt tilgå jeres data og indsigter på den brugervenlige HM platform.

Grundig oplæring og online support

Vi sikrer at I oplæres til at bruge HallMonitor og hjælper online alle ugens hverdage.

En stabil og driftsikker løsning

Overlad trygt monitoreringen til sensorerne, der er i drift 24/7, 365 om året.

Udnyt jeres faciliteter optimalt med HallMonitor

HallMonitor hjælper med at få mere ud af jeres idræts- og kulturfaciliteter ved at analysere brugsmønstre og kapacitetsbehov med præcis data.

Med HallMonitor bliver det lettere at reducere spildtid og ressourceforbrug, samtidig med at faciliteterne bliver tilpasset brugernes behov.

På den måde sikrer I, at flere får glæde af faciliteterne, og at driften bliver både effektiv og holdbar.

HallMonitor bruger sikre sensorteknologier til at registrere aktivitet, og omsætter data til overskuelige analyser og rapporter, der gør det nemmere og mere håndgribeligt at tage gode beslutninger og løbende optimere brugen.

Sådan virker HallMonitor

01
Opsætning af sensorer
HallMonitors sensorer opsættes på jeres faciliteter og inddeler relevante zoner, hvor de registrerer aktivitet uden at indsamle personfølsomme data.
02
Registering af aktivitet
Sensorerne registrerer aktivitet og sender det til HallMonitors software, der identificerer hvordan og hvornår faciliteterne bruges. Dette skaber et klart overblik over kapacitetsudnyttelsen.
03
Visualisering i dashboard
Brugen af jeres faciliteter præsenteres i et brugervenligt dashboard, der giver et tydeligt overblik over potentielle forbedringer.
Afhængig af jeres abonnement, kan I få dybere indsigter og sammenholde med blandt andet bookingsystemer.
04
Optimering af jeres faciliteter
Indsigterne giver jer et solidt grundlag for at optimere jeres faciliteter og træffe velovervejede beslutninger. Platformens værktøjer gør det muligt at analysere brugsmønstre, forbedre planlægningen og udnytte jeres ressourcer mere effektivt.
05
Løbende support og vidensdeling
For at støtte jer bedst muligt tilbyder HallMonitor online support, regelmæssige webinarer til videreuddannelse og årlige workshops. Her kan I få nyheder om systemet, sparring og idéer til, hvordan data bedst bruges til at forbedre driften.

Monitorering til mange typer faciliteter

HallMonitor registrerer aktivitet automatisk, giver datadrevne indsigter og hjælper jer med at optimere kapacitet, ressourceforbrug og planlægning – på en bred vifte af faciliteter.

HallMonitor kan blandt andet bruges her:

  • Indendørs idrætsfaciliteter
  • Udendørs idrætsfaciliteter
  • Offentlige byrum
  • Legepladser
  • Skolegårde
  • Kulturinstitutioner 
  • Museer

Driftsikre sensorer

HallMonitors sensorer, som er produceret og udviklet i Danmark, er en driftsikker og fleksibel løsning, der hjælper jer med at optimere brugen af jeres faciliteter.

Sensorerne er nemme at installere og kan tilpasses specifikke behov.  Jeres faciliteter kan opdeles i zoner, hvilket giver mere detaljerede indsigter i brugen af forskellige områder.

Sensorerne behandler data i et lukket system uden personfølsomme oplysninger, så I slipper for en databehandleraftale. Dette gør det muligt at få præcise indsigter uden at gå på kompromis med privatliv eller sikkerhed.

Sensorernes robuste design sikrer stabil drift over lang tid, og systemet er skabt til at fungere problemfrit i forskellige typer miljøer – fra idrætshaller til udendørs faciliteter.

Med HallMonitor kan I

Optimere jeres kapacitet

Få indsigt i, hvordan jeres faciliteter faktisk bruges, og udnyt kapaciteten bedre, så flere får glæde af dem.

Få overblik over udnyttelsesgrad

Data giver jer et præcist billede af, hvor meget og hvornår jeres faciliteter reelt bliver brugt.

Minimere manuelt arbejde

Automatiseret registrering sparer tid og ressourcer, så I undgår manuel optælling og håndtering.

Få bedre dialog og samtaler

Konkret data skaber et stærkere grundlag for dialog med foreninger og brugere om facilitetsbehov.

Basere beslutninger på fakta

Træf strategiske valg med dokumenteret viden fremfor mavefornemmelser og antagelser.

Styrke samarbejde med nabokommune

Del data og erfaringer for at sikre en mere sammenhængende og optimal ressourceudnyttelse.

Skabe fundament for aktive liv

Brug indsigt i brugsmønstre til at fremme aktiviteter og gøre faciliteter mere tilgængelige.

Vurdere om i behøver bygge nyt

Analyser kapaciteten og behovet, så I investerer rigtigt i nye faciliteter eller optimerer de eksisterende.

Optimere energiforbrug

Reducér unødvendigt energiforbrug ved at tilpasse driften efter reelt brugsmønster.

Kom trygt i gang med HallMonitor
Når I vælger HallMonitor, er vi med jer i hele processen: fra opsætning af sensorer, oplæring i systemet og brug af jeres konkrete data – til daglig online support og træning af medarbejdere.
Vores onboarding-forløb sikrer, at I hurtigt kommer i gang med systemet. Vi tilbyder en skræddersyet proces, trin-for-trin vejledning, samt løbende træning og support, så I kan få fuldt udbytte af HallMonitor og optimere kapacitetsudnyttelsen af jeres faciliteter.